این دوره اوله اهنگای محسن چاوشی 1

.....................



این دوره اوله اهنگای محسن چاوشی 1

شادابی

بھ خدا ھمیشھ از خدا مي خوام

لحظھ ي جداییمون سر نرسھ

تا ھمیشھ پا بھ پاي ھم باشیم

اما این کوچھ بھ آخر نرسھ

نگو تا ابد باید تنھا باشم

آرزوھاي منو ازم نگیر

من مي خوام با تو باشم با خود توشش

عشق من عشقمو دست کم نگیر عشقمو دست کم نگیر

این ھمھ شادابي یھ روزی حروم میشھ

کوچھ ھم تموم نشھ عمرمون تموم میشھ

تا ابد با من باش ھمھ ی ھستي من

ھستیمو ازم نگیر حرف رفتنو نزن

این ھمھ شادابي یھ روزی حروم میشھ

کوچھ ھم تموم نشھ عمرمون تموم میشھ

تا ابد با من باش ھمھ ی ھستي من

ھستیمو ازم نگیر حرف رفتنو نزن

بھ خدا ھمیشھ از خدا مي خوام

لحظھ ي جداییمون سر نرسھ

تا ھمیشھ پا بھ پاي ھم باشیم

اما این کوچھ بھ آخر نرسھ

نگو تا ابد باید تنھا باشم

آرزوھاي منو ازم نگیر

من مي خوام با تو باشم با خود تو

عشق من عشقمو دست کم نگیر عشقمو دست کم نگیر

این ھمھ شادابي یھ روزی حروم میشھ

کوچھ ھم تموم نشھ عمرمون تموم میشھ

تا ابد با من باش ھمھ ی ھستي من

ھستیمو ازم نگیر حرف رفتنو نزن نزن نزن نزن نزن نزن

این ھمھ شادابي یھ روزی حروم میشھ

کوچھ ھم تموم نشھ عمرمون تموم میشھ

تا ابد با من باش ھمھ ی ھستي من

ھستیمو ازم نگیر حرف رفتنو نزن

نزن نزن نزن نزن نزن

این ھمھ شادابي یھ روزی حروم میشھ

کوچھ ھم تموم نشھ

 

 

شعر سپید

تو شعراي سپید من جایي نمونده واسھ تو

سیاھیي و در بدري از روز گار من برو

برو دیگھ دوست ندارم یھ لحظھ پیشم بموني

دیگھ نمي خوام تو گوشم شعراي غمگین بخوني

اگھ نمیري ام بدون کھ دشمن جون مني

دلم مي خواد ھر جوري ھست کنار من جون بکني

اگھ نمیري ام بدون کھ دشمن جون مني

دلم مي خواد ھر جوري ھست کنار من جون بکني

تو شعراي سپید من جایي نمونده واسھ تو

سیاھیي و در بدري از روز گار من برو

برو دیگھ دوست ندارم یھ لحظھ پیشنم بموني

دیگھ نمي خوام تو گوشم شعراي غمگین بخوني

دنیاي من روشنھ و تو دشمن روشنیا

خورشید من داره میاد بي سرو پاي رو سیاه

مي خوام روزاي خوب من شکنجھ جونت بشھ

سپیدیاي من تو رو تا مرز مردن بکشھ بکشھ بکشھ بکشھ بکشھ از روز گار من برو

سیاھي و دربدري غصھ ناتموم من

چقدر باید گریھ کنم از من و گریھ دل بکن

دختر ماه و مھر من اومده و پشت در

اونم دلش مي خواد غمو از روزگارم ببر

برو دیگھ دوست ندارم یھ لحظھ پیشنم بموني

دیگھ نمي خوام تو گوشم شعراي غمگین بخوني

اگھ نمیري ام بدون کھ دشمن جون مني

دلم مي خواد ھر جوري ھست کنار من جون بکني

برو دیگھ دوست ندارم یھ لحظھ پیشم بمونی

 

 

راه کربلا

خستھ از نگاه عالم گوشھ گیر جنگلا

خیلي دوس دارم برم بھ سرزمین كربلا

اما اینھمھ پرنده چرا طاووس شدم

اي خدا ببین چطور از ھمھ مایوس شدم

آخھ چي مي شد منم عقاب و شاھین مي شدم

مي تونستم بپرم بھ آرزوھاي خودم

ھمھ زل زدن بھ پاي زشت من

نمي دونن كھ چیھ سرشت من

نمي دونن كھ میخوام چي كار كنم

دلمو بھ عشق كي دچار كنم

دوس دارم راھي كربلا بشم

تا منم سري توي سرا بشم

حالا از كجا برم پاي پیاده اي خدا راھمو نشون بده مي خوام برم بھ كربلا

حالا از كجا برم پاي پیاده اي خدا راھمو نشون بده مي خوام برم بھ كربلا

خستھ از نگاه عالم گوشھ گیر جنگلا

خیلي دوس دارم برم بھ سرزمین كربلا

اما اینھمھ پرنده چرا طاووس شدم

اي خدا ببین چطور از ھمھ مایوس شدم

آخھ چي مي شد منم عقاب و شاھین مي شدم

مي تونستم بپرم بھ آرزوھاي خودم

ھمھ زل زدن بھ پاي زشت من

نمي دونن كھ چیھ سرشت من

نمي دونن كھ میخوام چي كار كنم

دلمو بھ عشق كي دچار كنم

دوس دارم راھي كربلا بشم

تا منم سري توي سرا بشم

حالا از كجا برم پاي پیاده اي خدا راھمو نشون بده مي خوام برم بھ كربلا

حالا از كجا برم پاي پیاده اي خدا راھمو نشون بده مي خوام برم بھ كربلا

 

 

 

 

سھ شنبھ ھا

عزیزم یادت میاد سھ شنبھ ھا

پا بھ پای ھم می رفتیم تا کجا

کوچھ ھای خلوتو یادت میاد

اون ھمھ صداقتو یادت بیاد

عزیزم یادت میاد کھ گریھ ھات

چھ جوری آتیش بھ جون من میزد

نمی شد بھت بگم دوست دارم

تا می خواستم زبونم بند می یومد

کوچھ ھای خلوتو قدم زدم

توی ھفتھ ھای تلخ و بی صدا

حالا روزا ھمشون سھ شنبھ ان

لعنت خدا بھ این سھ شنبھ ھا

کوچھ ھای خلوتو قدم زدم

توی ھفتھ ھای تلخ و بی صدا

حالا روزا ھمشون سھ شنبھ ان

لعنت خدا بھ این سھ شنبھ ھا

توی ھفتھ ھای بی نام و نشون

روز دیوونگی ھا سھ شنبھ بود

با خودم می گفتم ای کاش ای کاش ای کاش

ھمھ روزای خدا سھ شنبھ بود

کوچھ ھای خلوتو قدم زدم

توی ھفتھ ھای تلخ و بی صدا

حالا روزا ھمشون سھ شنبھ ان

لعنت خدا بھ این سھ شنبھ ھا

کوچھ ھای خلوتو قدم زدم

توی ھفتھ ھای تلخ و بی صدا

حالا روزا ھمشون سھ شنبھ ان

لعنت خدا بھ این سھ شنبھ ھا

کوچھ ھای خلوتو قدم زدم

توی ھفتھ ھای تلخ و بی صدا

حالا روزا ھمشون سھ شنبھ ان

لعنت خدا بھ این سھ شنبھ ھا

کوچھ ھای خلوتو قدم زدم توی ھفتھ ھای تلخ و بی صدا

حالا روزا ھمشون سھ شنبھ ان لعنت خدا بھ این سھ شنبھ ھا

 

 

تھمت ناروا

اون روزا کھ تنھا بودي

گم شده دریا بودي

قایق تو شکستھ بود

تنت نحیف و خستھ بود

فانوس دریاییت شدم

عشق اھوراییت شدم

گذشتم از ھر ھوسي

تا تو بھ مقصد برسي تا تو بھ مقصد برسي

اما بھ جاش تو بد شدي

از من و عشقم رد شدي

بھ من یھ پشت پا زدي

تھمت ناروا زدي تھمت ناروا زدي

اما بھ جاش تو بد شدي

از من و عشقم رد شدي

بھ من یھ پشت پا زدي

تھمت ناروا زدي تھمت ناروا زدي تھمت ناروا زدي

اون روزا کھ تو جنگلا

ترسیده بودي بي صدا

بین درختاي بزرگ

میون گلھ گلھ گرگ

گذشتم از جون خودم

طعمھ دشمنات شدم

با تیکھ پاره ھاي من

روزاي تو ساختھ شدن روزاي تو ساختھ شدن

اما بھ جاش تو بد شدي

از من و عشقم رد شدي

بھ من یھ پشت پا زدي

تھمت ناروا زدي تھمت ناروا زدي

اما بھ جاش تو بد شدي

از من و عشقم رد شدي

بھ من یھ پشت پا زدي

تھمت ناروا زدي تھمت ناروا زدي تھمت ناروا زدي

 

 

نرگس بیمار

چی بگم از کجا بگم ، دردمو با کیا بگم

بھتره کھ دم نزنم ، حرفی از عشقم نزنم

از عشقی کھ گم شد و رفت،

عاشقِ من گم شد و رفت

عشقی کھ بی فروغ نبود، برای من دروغ نبود

بغضِ نشستھ تو گلوم ، وقتی نشستی روبروم

من از خودم چرا بگم، باید از اون چشا بگم

خیره تو چشم مست تو، دست میدم بھ دست تو

دل از زمونھ میکنم ، حرف دلم رو می زنم

چھ حالتی داره چشات ، نرگس بیماره چشات

وقتی نشستی رو بھ من ، از عاشقی بگو بھ من

بزار چشات دل ببره ، اینجوری باشھ بھتره

چشات اگھ پس نزنند، چشای سَر سپردمو

میشھ فراموش کنم ، خاطره ھای مُردمو

چی بگم از کجا بگم ، دردمو با کیا بگم

بھتره کھ دم نزنم ، حرفی از عشقم نزنم

از عشقی کھ گم شد و رفت،

عاشقِ من گم شد و رفت

عشقی کھ بی فروغ نبود، برای من دروغ نبود

بغضِ نشستھ تو گلوم ، وقتی نشستی روبروم

من از خودم چرا بگم، باید از اون چشا بگم

خیره تو چشم مست تو، دست میدم بھ دست تو

دل از زمونھ میکنم ، حرف دلم رو می زنم

چھ حالتی داره چشات ، نرگس بیماره چشات

چشم تو خوابم میکنھ ، مست و خرابم میکنھ

چھ حالتی داره چشات ، نرگسِ بیماره چشات

چشم تو خوابم میکنھ ، مست و خرابم میکنھ

 

 

تئاتر زندگی

دوباره بازیچھ شدم توی تئاتر زندگی

تو این نمایشنامھ دل شکستھ شد بھ سادگی

نقش نبودن واسھ توست نقشھ شکستن واسھ من

صندلی خالی از تو شد ای بی صدا حرفی بزن ای بی صدا حرفی بزن

یھ یاد تو نبودنت رفتم و تنھا تر شدم

توی تئاتر زندگی بغض یھ بازیگر شدم

یھ یاد تو نبودنت رفتم و تنھا تر شدم

توی تئاتر زندگی بغض یھ بازیگر شدم

خورشید ما کاغذی بود فقط دکور بودُ ھمین

گلولھ ھای برفیمون اب نشُدن روی زمین

پرده بھ آخرش رسید تکرارِ تلخ خواھشم

رو صحنھ بی تو حالا من غمگین ترین نمایشم

یھ یاد تو نبودنت رفتم و تنھا تر شدم

توی تئاتر زندگی بغض یھ بازیگر شدم

یھ یاد تو نبودنت رفتم و تنھا تر شدم

توی تئاتر زندگی بغض یھ بازیگر شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطلب ، متن اهنگ، خوانندگان، ،

نوشته شده توسط hadiss در سه شنبه 8 مهر 1393

و ساعت 19:40



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dar-aghosh-bad ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مطلب
متن اهنگ
کد اهنگ
کتاب
تایپی
بیوگرافی
بازیگران
نویسندگان
خوانندگان
عکس
عکس با نوشته عاشقانه و غیره....
عکس عاشقانه بدون نوشته
عکس خوانندگان
عکس بازیگران
شهاب حسینی
ترول
دانلود اهنگ
انه شرلی




hadiss
pari




همدل
دلتنگ
خوبی ها
وبلاگ مجید اصغرزاده
عشقانه های شرجی
همه جوره (کره ای)
مجله خبری تماشا.خبر.اخبار.سرگرمی.
شعر عاشقانه
طناز چت
چت روم طناز
ما پنج نفر
تنها
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گمشده و آدرس  dar-aghosh-bad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












عکس , کارت پستال , عکس عاشقانه , عکس با نوشته , عاشقانه،کارت پستال،کارت پستال احساسی،کارت پستال تنهایی،کارت پستال عاشقانه،کارت پستال عاشقانه غمگین , متن , متن اهنگ , apk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان اعدام یا انتقام, دانلود رمان اعدام یا انتقام apk, دانلود رمان اعدام یا انتقام epub, دانلود رمان اعدام یا انتقام jar, دانلود رمان اع , pk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان شکوفه اشک, دانلود رمان شکوفه اشک apk, دانلود رمان شکوفه اشک epub, دانلود رمان شکوفه اشک jar, دانلود رمان شکوفه اشک java, دانلود رمان , عکس عاشقنه با نوشته , زندگی , جوک طنز زندگی , رسم زمونه , انیشتن , پدر و مادر ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin